loader

Mimari

GROHE, ISH 2019’DA “SUYUN GELECEĞİNİ” ŞEKİLLENDİRDİ

GROHE, ISH 2019’DA “SUYUN GELECEĞİNİ” ŞEKİLLENDİRDİ

GROHE, ISH 2019’DA “SUYUN GELECEĞİNİ” ŞEKİLLENDİRDİ

GROHE’nin ISH Fuarı’nda sergilediği rekor sayıdaki inovatif banyo ve mutfak çözümleri, geniş renk yelpazesi, en son trendleri yansıtıyor. GROHE,’nin 3D metal yazıcıları için geliştirdiği özel formül evdeki su deneyiminde devrim yapacak. GROHE, akıllı evden akıllı binalara yönelen eğilimler çerçevesinde su güvenliği ve su yönetimi için akıllı bir ekosistem oluşturmaya odaklanıyor.

Tüketiciler, yaşam alanlarını tanımlama ve kullanma biçimlerini temelinden değiştiriyor. Bu konuda pek çok araştırma yapan GROHE, beş mega trend tespit etti: Tüketiciler, pasif tüketimden yeni yaşam alanlarının oluşturulmasında kontrolü ele alarak sadelik ve akıllı ürün çözümleri arayışında kendileri üretici haline geliyorlar. Entegre çözümleri tekli ürünlere tercih ediyorlar. Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markalarından GROHE, Almanya’nın Frankfurt şehrindeki ISH Fuarı’nda rekor sayıdaki 500 adetlik tekli ürünü ile müşteri ve tüketicilerini suyun geleceğini aktif olarak şekillendiren çözümlerini sundu.

3D metal baskı evdeki su deneyiminde devrim yapacak
GROHE, Almanya’daki Hemer üretim tesisinde bulunan 3D metal yazıcıları için özel olarak granüllerden oluşan özel bir formül geliştirdi. GROHE AG CEO’su Michael Rauterkus bu konuda şunları söyledi; “Yeni bataryalarımız GROHE Atrio Icon 3D ve GROHE Allure Brilliant Icon 3D, inanması zor bir tasarıma sahip. Hayal dahi edilemeyeni mümkün hale getiriyorlar. Burada, tasarımın geleceğini görüyorsunuz. Tüketiciler için, bu, kendi üreticiliklerinin geleceği ve kişiselleştirmede ulaşılan son nokta. 3D metal baskının evde su deneyiminde devrim yapacağına inanıyoruz. Bu, kişiselleştirme ile endüstriyel üretimin en üst düzey karışımını sunuyor.”

Tüketicilerin üretici olması ile değişen gereksinimler
Bireysel yaşam alanları arasındaki sınırlar daha da belirsizleşiyor. Mutfak, sıklıkla oturma odasının parçasını oluşturuyor, banyo yatak odasına açılıyor ve her ikisi de salt fonksiyonelin ötesine geçerek önemli yaşam alanları haline geliyor. Tüketiciler, kendi yaşam alanlarını tasarlarken banyo ve mutfakta detaya hiç olmadığı kadar çok özen gösteriyorlar. Sonuçta da, banyo ve mutfak ürünleri, tüketicilerin kendi bireysel tarz ve tercihlerini ifade etmelerine imkan veren ev donanımları haline geldi. 3D metal baskılı bataryaları piyasaya süren ilk önde gelen Avrupalı sıhhi tesisat markası olarak, GROHE, en yeni teknolojiyi olağanüstü tasarım ile bir araya getiriyor. Bu, GROHE’nin suyun geleceğine şekil verme ve müşteri ve tüketicilerine arzuladıkları yaşam alanlarını oluşturma yolculuklarında eşlik etme konusundaki istekliliği ve becerisini gösteriyor. 350 uluslararası gazeteci ve davetli önünde yaptığı açılış konuşmasında, “Tüketicilerin beklentileri büyük ölçüde değişiyor,” diyen Michael Rauterkus, sözlerini şöyle sürdürdü: “ GROHE, hem analog hem de dijital tasarım ve inovasyon açısından suyun geleceğine şekil vererek, müşteri ve tüketicilerimize suyun gücü ve güzelliğinden yararlanmak için ihtiyaç duydukları yapıtaşlarını sağlıyor; suyun tadını çıkardıkları her yerde, isteğe özel bir deneyim sunuyor.”


Yorum Yap