loader

İnşaat Proje

“GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNDE PAZARLAMANIN GELECEĞİ DİJİTAL MECRALARDA”

“GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNDE PAZARLAMANIN GELECEĞİ DİJİTAL MECRALARDA”

“GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNDE PAZARLAMANIN GELECEĞİ DİJİTAL MECRALARDA”

GİSP (Gayrimenkul İçin Strateji Platformu) Ankara Şubesi tarafından Yıldırım Kule’de düzenlenen ‘‘Gayrimenkul Sektöründe Dijital Fırsatlar’’ konulu Yuvarlak Masa toplantısında, dijital mecraların gayrimenkul sektörü içindeki yeri, önemi, mevcut durumu ile gelecekte yapılması gerekenler, tüm yönleri ile masaya yatırıldı.

GİSP’in son toplantısında günümüz dünyasında her geçen gün önemi artan Dijital Pazarlama sektörünün, hem gayrimenkul sektörü için önemi, şu anki mevcut durumu ve gayrimenkul sektörünün içinde bulunduğu darboğazdan çıkabilmek için yapılması gerekenler tüm yönleri ile tartışıldı. Toplantı, Webolizma Dijital Reklam Ajansı Başkanı Ecevit Saraç ve Sosyal Medya Uzmanı Damla Erayhan’ın sunumlarıyla ve Fatma Gül Tanrıöver, Yalım Kaynak ve Burak Ünal (GİSP)’ın moderatörlüğünde gerçekleşti. Damla Erayhan, ‘Ülkemiz gayrimenkul sektörü şu an zor bir süreçten geçiyor, satışlar durma noktasına geldi, bu tabloda doğru müşterilere ulaşmanın yolu dijital mecraları doğru kullanmaktan geçiyor, sektöre özel yazılım ile ülkemizdeki internet kullanımı alışkanlıklarını, yaş grupları düzeyinde yıllar itibarı ile inceleyebilir, hangi mecraların daha aktif olarak kullanıldığına yönelik veriler çıkartabiliriz. Gayrimenkul sektörüne yönelik dijital pazarlama mecralarından hangilerinin daha yoğun takip edildiğini çıkarabilir, dijital pazarlama ile projelerin tanıtım ve bilinirliğini yükseltebiliriz, müşterilerin ilgi düzeyine göre reklamlar ile projelerin tanıtımlarının ülke, il, ilçe bazında seçim yapılarak müşterilere yönlendirilmesini sağlayabiliriz, hatta kişilerin ilgi düzeyine göre kişiye özel reklam yayını ile satışa yönelik potansiyel oluşturabiliriz.’ dedi Konu ile ilgili söz alan Ecevit Saraç ‘ Günümüz dünyasında, her sektörde olduğu gibi, gayrimenkul sektörünün pazarlamasında da, radyo, televizyon, basılı gazete, reklam panosu vb gibi mecralar artık etkilerini yitirmiştir. Dijital pazarlama sayesinde, reklama ayrılan bütçelerin ve zamanın, daha etkin ve verimli kullanılması sağlanabilir, ayrıca doğru hedef kitleye ulaşılması ve ileride tekrar tekrar kullanılabilecek dataların oluşturulması da dijital pazarlama teknolojiler ile çok kolay, dijital pazarlama kanallarının etkinliği her geçen gün artacak’ diyerek sözlerini tamamladı.


Yorum Yap